RECENZJE

Z każdym oddechem, Sparks

FullSizeRender (2).jpeg

Jestem zauroczona i zachwycona przeczytaniem historii o dojrzałej miłości dwojga ludzi, których los nie oszczędzał, muszą walczyć o szczęście, a przy tym potrafią bezgranicznie sobie zaufać, pokochać w kilka dni, całkowicie się sobie oddać. Nie czuję w tym żadnego zgrzytu, fałszu, zbyt szybkiego i nierealnego budowania relacji. Sparks jest mistrzem w konstruowaniu prawdziwych, wyrazistych bohaterów i historii.

Jedyna rzecz, przeszkadzająca mi w tej powieści, to ilość przeciwności i dramatów, z którymi muszą zmierzyć się Tru i Hope. Z jednej strony, można stwierdzić, że to samo życie, nieprzewidywalne i często bolesne. Z drugiej skala dramatu momentami mnie przytłaczała, sprawiła, że nie byłam w stanie uwierzyć w autentyczność tej historii. Nie chodzi mi o to, że romanse powinny być realne, ostatecznie nie z tego powodu je czytam.
Jednak ta drobna uwaga nie zmienia faktu, że książka bardzo mi się podobała i polecam ją wszystkim fankom tego gatunku.

Moja ocena: 4/5

Mariola, booksmyname

 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Albatros

albatros

 

Dodaj komentarz